måndag 20 juni 2011

Stockholms färd :)

DSC00067  I torsdags begav jag och syster oss till sthlm för en dag att bara vara. Oj vad skönt och mysigt vi hade det. Förr gjorde vi sådan små utflykter ofta, då även mamma var med oss.

Nu har vi legat i träda ett antal år och kände att nu var det dags. Jag har ju varit lite rädd för hur jag ska orka en heldag med mkt gående, pga lunfan. Men det är klart ,inte var det som förr, men tyckte ändå jag hängde med rätt bra ;) Syrran anpassade stegen till mig:)

DSC00066

Vi var naturligtvis och hälsade på Matilda som bor i Stockholm. Vi var till hennes affär där hon jobbar:)

imgres

En mysig butik på Götagatan som luktade underbart av alla tvålar och krämer:)

DSC00068

DSC00069 Stockholms bönan in action;);)

Tack älskade syster för en  härlig dag:)

1 kommentar:

  1. Åååå va härligt Lena. Stockholm är en underbar sommarstad....och bara det där att få gå runt som den man är utan att någon bryr sig nämnvärt... dessutom med någon man tycker om. Jag hoppas och tror att det gjorde dig gott. Kramar till dig

    SvaraRadera