måndag 13 juni 2011

Bilder-minnen

Sitter och tömmer mobilen på mina bilder. Tänk vad minnen man har bara i fickan, i mobilen!

DSC00039Två av mina älsklingar:)  

Nellie tar livet lite piano ;)DSC00054

Ett bland de sista korten på vår älskade Josefine, kämpe in i det i det sista. Det ständiga leendet fanns alltid där.

DSC00095

DSC00050 Här är en Nellie som ser ut att vara full i bus:)DSC00053

Allt gör vi med kärlek, även lagar mat. Kolla in den fina potatisen, ville knappt skala den när jag skulle göra mos. Hjärtat är alltid med, vad vi än gör:)

1 kommentar:

  1. Hjärtat SKA vara med,annars gör man våld mot sej själv!
    Vissa har större hjärtan än andra,som bankar hett och intensivt.Som känner och bränner... Hjärtat ska vara drivkraften,på gott&ont.....som du såå väl vet!
    Ibland har jag önskat att jag hade ett hjärta av sten!
    Love....P

    SvaraRadera