tisdag 28 juni 2011

Surnat i värmen

lol-7731

Ap-trött. Gris-sur.Svettig som en åsna och allmänt suck……Ja jag vet trots att det är sommar och varmt. Men har man jobbat i konstant tjatter i massor av timmar och svetten runnit efter ryggen och allt man gjort blir skit, då blir jag liiiiiite ur form.

Man behåller fasaden på jobbet för det är ju så man ska vara:/ Men nu håller skallen på att sprängas….och man önskar mycket åt helvete….iaf lite grand:) en stund…..så nu känns det bättre. Natti.

bloggbild(6)[1] Tur att jag hade en höjdpunkt innan jobbet med fika hos bästa fina Lena vännen, riktigt sommarfika på hennes underbara altan:) Det gjorde min dag:)

1740611u71efs2ck9_78427364[1]

3 kommentarer:

  1. *hahahahahaha* Surkärring,du är så rolig!*hahahahaah*
    Själv har jag legat i poolen....*fniss*
    Pling

    SvaraRadera
  2. Där är du så värd att ligga och njuta gullegumman, det behöver du lilla energiska gumman:) Puss kram hela dan..natten

    SvaraRadera
  3. skrattar gott som pling gör. låter som du har ditt eget lilla zoo hemma idag ;)

    men såna skitdagar så kan folk dra nånstans där det luktar illa. hoppas det blir bättre idag.

    kram <3

    SvaraRadera